Biljett

Nu är biljetten fixad till hemresan! Åker på fredag, och är framme i Härnta kl 03:nånting på Lördag "morgon". Lika härlig bussresa som vanligt från Arlanda, men vafan -.- klart värt det.

Håller på att packa och se till att få med mig det mesta, men kommer ju åka tillbaka hit i April tillsammans med Martina (och Linnéa?;)) och då kan jag ta med det som inte fick plats. Beroende på hur situationen ser ut då såklart. Jag kanske helt desperat behövs här på Hofsstaðir då, vem vet. Har också hittat en tjej som är jätteintresserad av att komma hit och jobba istället för mig, så det känns ju bra. Hon skulle höra av sig till Johanna, men vet ej om hon gjort det än. Skulle i alla fall lätta mit samvete en hel del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0