döööd!

döda mig nån, snälla!! nä, men sjukt var man kan vara slutkörd efter att ha gått en sväng ner til köket o.O nu blire sova om jag ska överleva detta alltså. Känns som så i alla fall! haha googlade på mina symptom som tips fån Philip hehe och det som kommer upp är hjärtkusmelinflammation och blod/järnbrist?! låter lovande! Får hoppas att det går över snart för detta är inte att leka med. Bävar mig för att resa mig från sängen och gå 4 meter till badrummet

Annars så såg jag på svenska Mello igår, och nu börjar det likna nåt!! Ytterst uppigande med lite flaschig melodifesvital, inget ont mot den isländska men det är inte i närheten av lika proffsigt =D Mina favoriter gick ju vidare, så jag är nöjd. Har lyssnat på Euphoria typ 124686 gånger nu och är inte less än så det bådar gott!!

typ såhäär glad
yeah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0