Fööl!

Måste bara berätta att nästa år kommer det komma ett litet för till världen som ska bli bara mitt mitt mitt! =3 Mamman blir såklart bästaste Askja, och då är det väl lika självklart att Thor ska få bli pappan! Kommer bli hur bra som helst=) Även om den skulle mot förmodan se ut som en elefant eller nåt så kommer den bli bäst i alla fall!

Askja från Lillesjö

Askja och jag under inridningen för ett par år sedan!

och *dam dam dam daaa*
Thor från Kalvsvik

Hinnikurs!

Längtar som fasen gör jag! tänk en liten...bebis=3 och om det dessutom blir lika bra som årets föl efter dessa två så kommer jag inte bli besviken! Hingst eller sto spelar absolut ingen roll för mig! Det får bli vad det blir helt enkelt!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0