Helg igen!

Var för ett tag sen halvvägs till Borgarnes och hämtade Johannas kompis, "Hedda", som kom med bussen och ska vara här i helgen=) Alltid trevligt med besök! Har ju också träffat henne förut, faktiskt allra första helgen jag var här på Island. Hon är ett riktigt stickproffs, så nu får man lite inspiration till att sticka nåt mer. Tröja kanske? Why not!

Sen imorgon blir det semlor eftersom det är den isländska fettisdagen då, och sen Söngvakeppni på kvällen! Då håller vi tummarna för att mina favoriter "Blár Opal" blir de som får representera Island i Eurovision. Hoppas kan man ju alltid göra menar jag. Nä, nu ska jag sova och igen hoppas på att man mår nå bättre snart!
Hare gott allesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0