Ridning!

Mycket hästträning nu när jag är i form igen! Eller form och form....träningsvärken är nu ett faktum mer eller mindre. Efter att ha sovit konstant i typ fyra dagar är musklerna inte vana vid stallsysslorna som jag helt glömt bort att de faktiskt kräver lite muskelmassa. Har ridit några hästar idag, och E satte upp mig på "Dvärgen" som vi kallar honom. Gör dessutom skäl till namnet eftersom han är klart minst i stallet. Vi travade på där längs vägen i alla fall och så slog det mig "hur fasen ska jag stanna honom?!" Inte kan han sånt heller haha x) Riden ute en gång tidigare och har väl haft ryttare på ryggen 5 gånger allt som allt. Så, jaa....jag försökte styra in i Sómi som E red och täntke att han inte ville sprninga över honom. Och det funkade, jippiii I survived and here I am!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0