Ut i stallet vi ska gå!

Första dagen på jättelänge nu som jag var ute i stallet! Pallrade mig ut direkt på morgonen, och det kändes att det var fyra dagar sedan jag gjorde något annat än sov hela dagen. Helt slut innan jag ens hade kommit fram, och fasen vad det gjorde ont här och där! Listan på vart det INTE gjorde ont är nog kortare =X Nä, inte minsta lilla skillnad på hur jag känner mig i alla fall. Helt slut av minst lilla och andfådd 24-7 och huvudvärk, ont i bröstkorgen typ. Eller nåt i den stilen....Men jag är glad ändå! Varför kan man ju fråga sig? Jo, jag råkar vara på bra humör och jag råkar ha underbara vänner som inte alls verkar ha glömt mig här på islandet! kärlek till dem<3 Och sen för att Hofsstaðir är ett bra ställe, och för att ha haft turen att hamna hos så bra folk=)

men stallet somsagt, lite förnyelse var det i form av en vallack som varit ute på lite vila ett par veckor med de andra hästarna. Han fick nu komma in igen när fuxflickan Tign åkt hem. Hoppas i alla fall att denne vallack har fått lite bättre inställning till träningen nu, och att vi kan fortsätta töltanet!=)

heeest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0