Nu vecka, nya tag!

Nu är det i alla fall klart att Martina kommer och hälsar på den första April, kan väl bara hoppas att det inte är ett skämt haha! Längtar som fasen gör jag!!! är dock bara...eeh, 2 månader dit? Kommer vara April om ett litet nafs bara =D Och med tanke på att jag nu har varit här i 4 månader redan, så känns 2 månader inte så länge.

Annars så fick veterinären komma ut idag och undersöka två ston som eventuellt kan ha blivit dräkiga när grannens hingstar fick för sig att det var myyycket bättre att vara på fel sida staketet. Oönskade föl är inget man helst vill ge till träningshästarna som inte ens hör hemma här, och vars ägare som förmodligen inte planerat att få föl. Men det var grönt ljus på båda, så det borde vara okej! Det är för i övrigt en väldigt glad och pratsam veterinär som tycker vääldigt mycket om hästar och pratar mycket och gärna om deras stam osv osv. Jättetrevligt, men irriterande när klockan är sådär 8 och man gärna skulle vilja käka middag innan sängen haha

Det kommer mera bilder också, jag lovar! Ska verkligen skärpa mig på den fronten!! slappt, Lina! ajabaja
På återseende!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Låter kul med bilderna! Ser fram emot de :D

2012-02-01 @ 10:17:00
URL: http://idizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0