sverigesverigesverigesverige

Nu är man hemma ikära sverige igen! Känns både roligt och tråkigt av lite olika anledningar, men är dock roligt att träffa alla igen! Sitter nu i Linneas underbart vackra lägenhet som just nu är mitt livs kärlek och lyssnar på lite musik samtidigt som jag kladdar ihop en annons till Renaulten som ska bort snarast möjligtast! x) Får väl inte så mkt för den, men några tusenlappar borde väl inte vara några problem.
Och på tal om bilar så var jag ute och körde med fasters högerstyrda Saab 900 idag, jisses vad förvirrande! Det är illa när man försöker växla med vindrutetorkar- spaken när det inte finns nån växelspak på högersidan -.- Men det gick väl helt okej, och vi kom hem levande båda jag och faster Ingela!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0